vrijdag 27 oktober 2023

Zo slaagde deze man erin de jackpot al vier keer te winnen

 

Zo slaagde deze man erin de jackpot al vier keer te winnen


Zo slaagde deze man erin de jackpot al vier keer te winnen
Zo slaagde deze man erin de jackpot al vier keer te winnen© Unsplash

Sommige mensen lijken wel geboren voor het geluk. In het geval van deze Amerikaanse vijftiger lijkt dat zeker geen overdrijving.

De 55-jarige Mike Luciano uit Pennsylvania heeft immers zojuist voor de vierde maal de jackpot gewonnen in de staatsloterij. In totaal won deze Amerikaan al 4,6 miljoen dollar.

Vorige week gaf hij 20 dollar uit aan een kraslot en won hij maar liefst 1 miljoen dollar. Dat was dus al zijn vierde keer! “Ik was naar de winkel gegaan om een spelconsole te kopen waar mijn overleden moeder van hield. Ik heb die voor haar gekocht. En dan heb ik er een lotje bij gekocht”, zei de overgelukkige man in The Daily Times. Maar, zo zei hij erbij: “Ik heb geen idee waarom ik zoveel geluk heb. Dit is ongelooflijk. Maar je wint niet zoveel als ik als je niet meer speelt dan een ander. Ik geef toe dat ik verslaafd ben, mensen moeten niet zoveel spelen als ik doe. Ik wil niet dat mensen denken dat het hen ook zal overkomen”, adviseert de miljonair.

(Skwadra by Tagtik/Source: The Daily Times/Illustration picture: Unsplash)

Zo slaagde deze man erin de jackpot al vier keer te winnen (msn.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten