dinsdag 10 oktober 2017

Nieuw gekroonde Miss Nederland 2017 Nicky Opheij (22) uit Handel [Tân Hoa Hậu Hòa Lan 2017]

Volledig scherm
© nvt

Holland's Next Topmodel Nicky is nu Miss Nederland

Nicky Opheij (22) uit Handel is gisteravond in Hilversum gekroond tot Miss Nederland. De modellenwereld is haar niet vreemd nadat ze in 2014 het tv-programma Holland's Next Topmodel won. Eerder gaf de Handelse aan getwijfeld te hebben of ze zich voor de Miss-verkiezing moest opgeven, want 'een model is geen miss'.
,,Veel mensen denken bij een miss-verkiezing toch aan van die poppetjes die alleen maar lief hoeven te lachen", zei ze eerder tegen het Eindhovens Dagblad. Maar na een eerste gesprek met de organisatie was ze om. ,,Want het gaat ook echt om je persoonlijkheid. Dat klinkt als een cliché, ik weet het, maar ik geloof dat het in dit geval ook echt zo is."
Via Instagram laat ze weten dat de Missverkiezing een droom is die uitkomt. ,,Ik wil iedereen bedanken zowel de organisatie als de sponsoren en de andere finalisten waarmee we gewoon een knal show neer hebben gezet.'' 
Nicky rondde onlangs een opleiding tot voedseldeskundige af. Een naam voor haar eigen bedrijfje heeft ze al laten vastleggen: Healthy with Nicky. ,,Dat vind ik echt interessant om te doen, ook omdat ik nu in de praktijk heb gezien hoeveel mensen er moeite mee hebben.''
Volledig scherm
© VDM
Volledig scherm
Nicky Opheij temidden van presentatrice Anouk Smulders (L) en medefinalist Sanne de Roo tijdens de finale van Hollands Next Top Model. © ANP Kippa
Volledig scherm
© ANP Kippa

Miss Nederland 2017 Nicky Opheij (22) uit Handel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten