zaterdag 30 juni 2012

Adele wordt moeder

vr 29 jun 2012, 20:16

Adele wordt moeder

van onze redactie
AMSTERDAM - De 24-jarige Britse zangeres Adele is zwanger van haar eerste kindje.

    Foto: AFP
    Dat schrijft de Britse Rolling in the Deep-zangeres op haar website. ‘Ik ben enorm blij dat ik kan mededelen dat ik Simon en ik samen ons eerste kindje verwachten. Ik wilde graag dat jullie dat nieuws van mij te horen zouden krijgen.
    Adele (24) en haar vriend Simon Konecki vragen in het bericht om respect voor hun privacy. "We zijn uiteraard blij en opgewonden, maar respecteer alsjeblieft onze privacy op dit prachtige moment.”
    Adele kan de komende tijd dan waarschijnlijk ongestoord aan haar taalgebruik werken...

    http://www.telegraaf.nl/prive/12462138/__Adele_wordt_moeder__.html

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten